Klachten

U heeft een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten/dienstverlening.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de email (info@microfiber-ondergoed.nl) aan onze klantenservice door te geven.

Dit kan ook per post en/of telefonisch.

Onze gegevens

www.microfiber-ondergoed.nl

 

whatsapp ons op nummer

0031(0)634413510 

     

 

van maandag tot vrijdag van 11.00am tot 1600pm

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Stichting Webshop Keurmerk

Microfiber-ondergoed.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Hiermee onderschrijven wij de Keurmerk-Code. In geval van een geschil kunt u terecht bij de Geschillencommissie Webshop.

© 2011 - 2020 www.microfiber-ondergoed.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren